spruuuta

Hola amigos que tal? muy bien gracias. Okej jag lekte sattsare där nurå men egentligen är jag inte alls så bra. Eller vad säger jag? jag äger skiter ur er. Idag hade jag nationella med orkar inte ta det eftersom agnes redan tagit dagen för er. Efter skolan drog jag till emil eftersom jag fick ett litet fint sms av jockiboy att jag skulle komma så vad gör jag inte för grabbsen. Agnes är tönt och behövde åka hem och damsuga, men hon vet sin plats här i livet. Vi gjorde väl alla standard saker ni vet. Jaja nu ska jag välja kläder tills i morgon och fortsätta flumma i telefon med agnes. Just nu sjunger hon superduper fint för mig. Sök idol ärthjärna. I morgon är det fredag och jag ska ta en spruta, hohoho fett taggad, fast neeeeej.. Döööööör. Hoppas jag överlever hej då!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0