söndag

Godmorgon, igårkväll var jag hemma hos nora med massa trevligt folk. Rätt chill hade vi det, jag drog hem där ifrån runt 12 för nymans stora syster kom och hämtade oss eftersom alla jävla bussar var inställda. Hur kan dom göra så? aja det löste sig. Nu har jag precis ätit pannkakor och kollat på tv. Vet ni vad? alla ni som känner mig vet att jag älskar scooby doo haha.. mes. Men då gick det ett avsnitt på tv ni vet dom där jätte gamla och jag dog lite grann innombords, väckte många minnen hemma hos mormor med niklas när vi alltid satt och kollade dte på kvällen. <333333 Jaja, nu måste jag börja göra i årdning mig för ska rida becksons häst idag, höhö. Kommer dö men det löser sig♥

vet inte varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0