rööööööv

MITT LIV ÄR SÅÅÅÅ ÖVER.. Jag skulle leka smart och lägga till nya låtar på spotify och sen när jag vill lyssna på dom via ipoden så finns dom inte där.. Då på något sätt gör jag så min spellista inte är i "offline mode" och så ska jag lägga till låtarna men vad kommer jag på då? jo jag har inget internet till den just nu.. Så då tänker ju jag "aha okej men jag gör listan offline igen då så jag har mina andra låtar åtminstonde" MEN VAA!? för att kunna göra en spellista så jag kan lyssna på den trots att jag inte har internet så behöver jag internet just för stunden för att syncronisera låtarna men går det nu eller? nej för jag har inget internet.... Fuck my life ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0