Orka läs det, fett värt

Avklarad torsdag, check!
Dagen har förövrigt varit helt okej. Satt och lyssnade på en tobias lalal från andra världskriget. Han berättade hur han hade det och vad han vart med om, riktigt intressant. Vill bara spola tillbaka tiden till andra världskriget och hugga ihjäl alla jävla cpn till människor som släpper ner bäbisar från 4e våningen på ett sjukhus. Ah undrar ärligt talat hur vi människor tänker ibland. Spya till lunch vart det idag iallafall, medans alla får "pannkaksbufé" vilket innebär pannkakor med sylt och grädde så får vi "pannkaksbufé" vilket innebar: ungspannkaka som såg ut som sörja eller vänta spya kanske är ett bättre ord. Belive me. Sen kunde vi också välja på någon annan typ "fläsk kotlett" eller vafan det har för vider namn. Vi eller ja söderberg kom med en fin kommentar
- Hey waddup! drev så lät det inte men ungefär såhär.
- dom har iallafall lagt på socker på den så det kanske smakar helt ok,
Men vet ni vad? socker var det fanimej inte utan den var djupfryst så det var iset vi såg glimta till lite. Vafan händer med världen? då tänker vi smarta ungar, "soppan kanske är god" Men neeheee ni, det var en orange gäggamojja fisksoppa. Älskade källbrink varför gör ni såhär mot mig?
Arg vart jag iallafall och vet ni en till sak? Våran coola skola har infört mobilförbud i matsalen nu också. Vart är världen påväg, tror ni inte att det kommer fram en lallare till lärare och säger att det är mobilförbud och att vi inte får ha på dom. Rent sakt så ville jag ge henne en rak höger och gå där ifrån men jag nöjde mig med en liten otrevlig och dryg kommentar om att jag varken tänkte lägga ner den, stänga av den och framför allt inte bry mig ett skit om vad hon sa. Hon stog och glodde på mig i 15 år innan hon beslöt sig för att dra vidare till sina fina medarbetare. Jävla nollor är dom hela bunten. Utom heidi och ingela <3333333 Lång jävla inlägg blev det här men kände att jag behövde skriva av mig lite. Enjoy it bitchesssss ♥
här har ni en underbar bild att sukta efter på våran skolmat idag. Bilden är lånad av Johanna glaad som dessutom fyller 16 år idag. Stort grattis till dig syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0