knuffa in mig i nu, fast jag bara får vänta

Förlåtförlåtförlåt för världens sämsta bloggning under helgen. Men vet ni vad? i dont care.



Har precis kommit hem från att ha sovit hos agnes. Orkar inte prata om helgen, den har varit chill. Tänkte skriva lite mer om mitt liv nu för tiden. Det s to the uger riktigt jävla hårt. Det är vinter, det är snö, kallt, behöver jag ens nämna något mer? Jag saknar sommaren, den här sommaren ska bli så jävla bra! roliga sommarkvällar, bada och sola som fan och för er som någonsin kommer klaga på att det är varmt, ta ert liv. I sommar lovar jag er att jag ska vara så jävla possetiv mot allt och bara tänka på dagen jag lever i då. Fyfan vad jag lääängtar, börjar tagga redan nu! wooopppaaaaaaaa. Men juste fuck.. Det är fortfarande vinter. Nu dör jag ♥

tjo katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0