Jag vet att du sover

Var ute ett tag med felicia, kling och malou. Vi drack te på donken och bara satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Men de va mysigt. Nu är jag iallafall hemma, och sitter och kollar på mammor och minimodeller. Säger ba vafan har hänt med samhället? De är så jävla sjukt att de inte är sant. Bara för mammorna är pengarkåta så ska deras 7 åriga döttrar stå och sjunga låtar dom inte kan. På riktigt, de är fan sinnessjukt vet inte om man ska skratta eller gråta. Aja, nu ska jag iallafall mysa ner mig i sängen och kolla sista avsnitten av solsidan. Snälla gud gör fler säsonger, de är fan de bästa som finns aa hejdå
innan the voice 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0