i'm yours

Min dag har sätt ut såhär.. Sova, facebook, film, draw something, sova osvosv. Ätit har jag inte gjort, eller lite nu på kvällen. Känns som jag dör vilken sekund som helst, knarkat alvedon har jag också gjort. Helvete vad ont det gör i hela kroppen, nu är det rätt läge att tycka synd lite om mig själv. Den som kommer hit till mig med en ben&jerry half baked kommer föralltid vara min idol, kung, prins, prinsessa osv <333333 Aja för övrigt så hatar jag livet idag. Hur kan jag som aldrig blir sjuk bli sjuk nu sista veckan o allt? missar ju ALLT! oh orkar inteeeeeeee. Vill ha sommarlov, ha min moppe och vara frisk. Då kommer livet vara på topp men istället får jag dras med kyla, sjukhet och bussen.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0