I was born to make you happy

Är både irriterad och glad, det är liksom upp och ner. Vet ej varför. Aja, idag hade vi först nationella i 3 timmar, men de gick rätt snabbt och i såna där tillfällen älskar jag min klass. Alla satt typ och skrattade osv, hoho. Dessutom åt vi typ tills vi kräktes. Jag skriv åtta sidor, hoppas på de bästa. Aja, efter de så hade vi aslång lunch och de va rätt god mat fast alla var typ spyfärdiga från allt godis osv. Efter lunchen hade vi iallafall filmfestival, haha vår skola är gay men de va rätt kul att kolla på alla andras filmer, fast våran sög. Vi slutade 1 och en halv timme tidigare, vilket var så jävla skönt. Jag gick då hem, städade och nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar och äter godis. Den här dagen var så jävla skön, och imrogon äre fredag. Tagga wåppa. Men nu ska jag iallafall kolla solsidan, de är på riktigt de roligaste som finns. Och jag ska bli som mickan när jag blir stor ja nu vet ni. Juste kan lägga upp lite låtar sen som typ beskriver min barndom, haha nej men dom drogade jag när jag var liten osv aa hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0