I just wanna be okay

Förlåt för att jag inte bloggat, men jag har inte kunnat röra mig. Jag är nämligen jätte sjuk, har 39 graders feber och hostar blod. De nice. Fast näääe inte direkt. Sitter just nu nyduschad, bästa känslan. Och är även ensam hemma wåppa. Aja, livet suger lite granna. Jag har sån jävla osis, först min tand och sen de här. Gud gillar mig, de bah vet jag. Aja, har knappt kunnit äta för då känns de som om jag ska spy, fast de är bättre idag. Så nu sitter jag och äter massor. Igår kom min bästa man och överaskade mig med en ben&jerry. Bästa du. Men tydligen va de icke så bra för nu ligger hon också hemma och är sjuk hoho. Men vi får väl helt enkelt va sjuka tillsammans i helgen, och tycka synd om oss själva med massa tjockisaker. Men som sagt, mår lite bättre idag än igår och förrigår. Nu ska jag göra pizza och kolla klart på the house bunny. De är de enda jag orkar göra just nu, äta och kolla på film. Höhööööö puss på er finisar. Juste ni får ingen bild är för fin liksom dah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0