detta gör jag för att slippa plugga

Lovar du att vara ärlig? Arå

Du heter: Mathilda Kling

Smeknamn: Kling

Låt just nu: Fallskärm

Om du röker: Så jävla vider

Vem behöver du mest just nu: det vet jag inte..

Vad tror folk om dig?: Att jag alltid är glad och posetiv och typ "svag" när det gäller bråk

Stämmer det?: Nej.. Har ändrat mig en aning

Brukar du skratta för dig själv?: Ah rätt ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: vene orkar inte hämta mobilfan 

Vilken är din favoritmålning? Haha min egna på bilden ofc ;)

Vart bor du?: Huddinge

Trivs du där: Helt OK

Vad har du för mobiloperatör: Comviq

Är du allergisk mot något?: Nej

Nästa mål i ditt liv: Ha så roligt som möjligt i sommar 

Hur svarar du i mobilen: Hallå

Vem ringde du senast: Agnes antagligen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mycket?

Antal sömntimmar i natt: 7 typ

Brukar du komma i tid: Arå

När mår du bra: När jag har mat

När blev du fotad senast: vettefan

Är du smart: smartast i stan

Är du aktiv i skolan: är jag väl

Favorit dryck på morgonen: o'boy

När brukar du gå och lägga dig: Runt 10-11 på vardagar

Är du blyg: Ne

Sysslar du med någon idrott: Ridning

Vill du hellre ha mail än brev: Mail

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vettefan riktigt

Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Familjen

När fyller du år: 4 mars

Tycker du om någon just nu: Det vet man aldrig vettu ;)

Om sex månader: börjar jag gymnasiet <33333

Jag samlar på: småsten... nej inget

Gröna eller röda äppeln: rosa

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Agnes

Gillar du golf?: Hahaha nej

Vilken tid gick du upp idag: 6:15

Har du sovit i din egna säng inatt: jupp

Har du strumpor på dig nu: japp

Vad ska du göra ikväll: Döda livet

Var vill du bo när du blir stor: Vid solen 

Är det okej att gråta: Såklart

När grät du senast: Vene ett tag sen

Vilken årstid tycker du bäst om: sommar <33333

Laddar du ner musik och film från Internet: alltid

Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Skapa ett sjukt bra liv åt mig

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Olika

Har du piercing: nej

Vill du gifta dig: någongång förmodligen

Vill du ha barn: Nej inte nu iallfall ...

Solar du ofta: På sommarn ja, vintern nej

Är du bra på att laga mat: MVG i hemkunskap jao

Gillar du att dansa: Aarå

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry half baked

Tror du på ett liv efter döden: ibland

Tycker du om sushi: Fisk kan man inte äta

Vad äter du helst när du ser på film:  Godis eller BJ

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Ja

Är du morgon eller kvällsmänniska: Olika

Vilken ögonfärg har du: ljusblå

Vilka hår färger har du haft: Blont och nu brun typ

Biter du på naglarna: Tyvärr ja!

Är du beroende av något: mat

När tränar du: ridning ja.

Vad gör du på helgerna: kompisar

Brukar du bädda sängen: Ibland

Hur många timmar sover du på en natt: vene

Senaste bok: Gömda

Vad var det senaste du sa: Jo det var det

Önskar du att du bodde någon annanstans: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vem kramade du senast: vet ej

Saknar du någon nu:

Hur många lampor har du i ditt rum: Men vem fan bryr sig?!?!?!

Var du glad igår: var jag nog

Vilken är din favoritfärg: vet ej 

Sminkar du dig: Ja

Känner du dig värdelös: Har hänt

Känner du någon som har tagit självmord: Nej

Har du somnat i skolan någon gång: Hahaha aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0