alla hjärtans dag är överskattad

Livet suger så jävla hårt. Aa faktiskt. Fuck alla hjärtans dag, då inser man hur ensam man är. Fast ändå så bryr jag mig inte, men kanske ska joina alla 98or och skriva statusar om hur ensam jag är osv. Hellre dör jag. Denna dagen har varit lite som ett helvete. Jag har haft ont i en tand hela jävla dagen och de gör så ont att jag vill ta mitt liv. Ni kan inte föreställa er min smärta. Jag har haft en hål i den tanden så de lär ju ha någonting med det att göra. Men still, jag kan inte tänka på någonting annat än min jävla tand. Min dag sög, eller jag fick godkänt på mitt matteprov vilket gjorde mig mikket glad med tanke på att jag suger på matte. Och då fick vi chokladbollar av världens bästa lärare. Jag kunde ju då inte njuta av den eftersom min jävla tandvärk tar död på mig. För övrigt sög dagen. Hade ett möte hos min rektor, haha de är så jävla skrattretande hela grejen. Men aa, nu väntar jag på maten som jag inte kommer kunna äta. Sen kanske jag ska hänga med mah homies. Men de inte hundra, får se om jag orkar ta mig ut eller ligga hemma och tycka synd om mig själv. Hoppas eran alla hjärtans dag blev sämre än min eftersom den är så jävla underbar. Denna dag är så jävla överskattad haha aa hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0