Ain't no mountain high enough!

Min dag hitils har varit bra och dålig. Det bra är att jag blivit medryttare på becksons pålle. Känns bra. Det dåliga är att det är söndag och jag har behövt plugga. När jag kom hem runt halv 1 så åt jag och duchade, sen gick jag o la mig. Sov typ en timme och sen dess har jag bara pluggat svenska och historia. Stolt över mig själv för har inte loggat in på faceboon något emellan. Aja i morgon har jag sovmorgon till typ.. halv 11 eller nått liknande. Hur nice? jävligt nice. Då har jag teknik och sen lunch. Känns som det kan bli en bra måndag trotts allt. Aja, nu ska jag kolla en film för det är jag så värld. Hej ♥

arkiv bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0