vem fuck är den där drogba?!?!?

HAHAHA har så otroligt tråkigt just nu och så ser man att hela startsidan på facebook är bombad med, drigba gjorde ditt o datt, han är gjord av glas, hur kan drogba slänga sig 6 gånger på en halvlek. VEM I HELVETE BRYR SIG!? hade jag brytt mig så hade jag sattit på den där förbannade fotbollsmatchen. Det är likadant med när det snöar ute och folk skriver "det snöar, neeeej!!" man ba: you don't say! :o vi har väl förhelvete egna ögon vi kan titta med? Aja så till er alla efterblivna tard där ute, här har ni drogba!! hahaha visste inte hur han såg ut så sökte exakt på google, asså för typ en sekund sen. Var tvungen att skratta av mig lite. Kunde han åtminstonde inte vara snygg om man ändå ska skriva en hel facebook bok om honom.
I gudarsskymning vad leker han? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0