söndag

Är ensam hemma och livet leker när godisskålen steker. Drev. Men godisskålen står breved mig måste ju frossa nu eftersom jag inte ska äta godis nu alls den här veckan, wish me good luck! thanks. Har bara gjort nödvändiga saker idag eller har pluggat sjukt mycket men ändå känns det inte som om man kommer någon vart.. Juste Emma Malmquist om du läser det här så skulle jag pussa på dig i all framtid om du hade lust och hjälpa mig med en sak på so:n sen när vi har det på tisdag? Bra då säger vi så. teamwork! Aja ska faktiskt ta och städa nu för mitt rum är fyllt med agnes hår och misa hår. Konstigt.. Aja bajs bajs ♥

ungefär såhär är det för mig nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0