hellooooo

Hej sexies, fick sluta 10 min tidigare idag av våran snälla biologi lärare, woopppppaa. Okej har varit sjukt glad ute idag trotts fitta jag fick hicka nu... aja trots det fula vädret. Har drivit runt lite med människor och sådär, höhö. Fick g på mitt spanska nationella hahah jag som inte ens läst spanska nu på ett tag, fyfan. Jag är ju en naturbegåvning. Sen kom en annan lärare fram till mig och sa att min svenska nationella uppstats var jätte bra, rätt förvånad blev jag eftersom det gick kasst.. Hur som helst, är hemma nu och gjorde fruktsallad med honungsmelon och vattenmelon, dog, dör, vad gott det var. Kollade också mitt preliminära val till gymnasiet för det har kommit ut nu, men jag fattade ingenting av sidan så det är fortfarande ett stort frågeteckan på vart jag kommer in eller inte.. Nu ska jag plugga gärnet för måste bli klar med mitt land typ nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0