dansa, pausa, dansa, pausa

Har sen klockan 11 till 15:10 pluggat fett mycket, vet verkligen inte hur jag har orkat det liksom.. Håller på med Australien och det går väl bra men landet är ju för i helvete mega fucking stort så det tar aldrig slut.. När jag ska skriva om sevärdigheter får jag ju gå igenom alla jävla små städer bara för att allt är skit viktigt enligt google.. Fuck. Har typ 5 punkter kvar att göra och hitils idag har jag skrivit 3 sidor på datan så alltså 6 i verkligheten så nu har jag väl totalt fått upp 10 sidor, bra klingan. Under dessa timmar har 2 låtar dunkats i mitt rum och det är Dansa, pausa och trumma trumma. Är helt invalit kär i dom!! aaaah jag blir fett  taggad på livet när jag hör dom. Nästa vecka är det valborg woopwoop.. Ska fan redan nu försöka kolla runt lite vad som händer in the hood. Fuck, i morgon ska jag och vendela hålla en idrott lektion för 6a, fyfan vad jobbigt... Jaja det  får väl gå bra, jag och vendela är ju bäst i hela världen så detta blir ju inga konstigheter. Nej hörrni, nu ska jag ta ett bad och dö lite för det är jag värd! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0