02- berätta om din bästavän

Tror det inte finns någon som inte vet att Agnes elvira ellen axmark är min bästavän. Annars vet du det nu. Men den människan har jag faktiskt en gång i tiden inte alls tyckt om typ i 4-6an men sen började vi i samma klass i 7an och har gått med varandra nu till 9an. Det var i början av 9an som vi verkligen började umgås sjukt mycket, aah faktiskt varje dag. Men Agnes är en konstig fillur som är alärgisk mot allt i hela världen, okej nötter, pollen och katter. Hennes största fobi är fötter men hennes fötter är en av hennes viktigaste kroppsdelar, fryser hon om fötterna så förstörs hela hennes liv, likadant med hennes hår och sina ögonbryn. Hon är sjukt utseende fixerad, eller asså på sig själv, är hennes hår fettigt så går hon inte ut. Hennes favorit mat är lax, vilket jag aldrig förstått.. Hon är envis som en åsna men jag ska väl inte heller säga så mycket. Hon har världens sämsta lokalsinne men hon är bäst på att komma ihåg reklamer och hon äger på engelska. Vi har aldrig bråkat ett stort bråk, oftast är det bara små tjafs som vi löser efter 5 min typ. Hon hatar skräckfilmer men älskar mat <333333 Hur mycket jag än kan störa mig på den här människan så kommer hon alltid stå mig närmast, jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan henne för hon finns där i alla väder, vått och tort. Hon försöker alltid göra mig glad när jag är sur, jag hatar att säga det men hon lyckas. Hon är ett bi som surrar runt mina öron vissa dagar och jag vill bara slå ner henne, men hon är solstrålen i mitt liv som bara lyser upp min dag med sina fula miner. Hahahah juste hon sover skit fult. Närå rätt gullig är du ju ändå. Hur som helst, jag älskar henne! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha cp va du tvungen att lägga ut dom allra fulaste bilderna

2012-04-19 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0