vilken jävla dag

Hej fina ni! Tänkte bara berätta lite snabbt om dagen, den var fruktansvärd typ. Mina halsmandlar är svullna, kommer väl ligga med halsfluss snart. Dessutom hade jag ingen plattång imorse, vilket är min drog på riktigt. Men jag tog mig till skolan, eller världens bästa kom och hämtade mig. Dagen i skolan var hemsk, halvsov mig genom dom flesta lektionerna tills vi slutade. Då åkte jag hem, det ända jag längtat efter hela dagen var min säng. Vad tror ni händer? Jo, jag hade glömt mina nycklar, så satt utelåst. Det är min vanliga tur det, för att gud älskar mig. Skulle egentligen suttit ute i två timmar, men min ängel kom igen och räddade mig. Så vi åkte hem till henne, nu har jag ätit mig alldeless för mätt. Och nu ska jag ut på en prommis med matilda, känns som de va år sen vi sågs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0