drar nu snart!

Tjo bror! drev.
Men har precis pluggat på engelska glosorna som vi har tills i morgon. Tror jag kan dom, anteckna det. Jobbig dag idag i skolan men tog igenom mig den också med ett leende på läpparna. Ska snart fixa mig lite smått sen ringer jag agnes och åker till henne. Ikväll blire att träffa Robin och Emil i think. trevligt. Idrotten idag var faktiskt jävligt chill, vi hade konditions test, vi skulle alltså springa 6 varv uppe på IP 400 meter är då ett varv. Man skulle ta tid på det och min var 14 minuter och 46 sekunder för att vara exakt, helt ok tid eftersom jag aldrig springer, men det var jävligt skönt känner mig pigg och glad nu. Så min idrott var en kvart för man fick dra hem när man sprungit. stolt. Nej nu ska jag sätta fart, angepange_2 väntar! ♥

Jag efter en jobbig idrott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0