dagen igår

Godmorgon, ledsen att det blev så dåligt med inlägg igår från oss båda, men vi var hemma hos Robin. Jag kan ju skriva lite smått om dagen igår. Jag åkte hem till Agnes, vi fixade oss klara sen åkte vi till kvarnbergsplan och försökte få en bra vägbeskrivning till Robin, men han sög häst så det tog ett tag. Men när vi äntligen kommit fram stog vi utanför honom ett tag och undrade vad vi skulle göra, vi beslutade att åka hem till emil och ja..? vad gjorde vi där ens? vi satt ärligtalat ute på hans balkong i typ en timme, emil eller hans föräldrar var inte ens hemma, och det roliga är att när vi sitter där så kommer en kompis till Robin och ba: nej men jag såg din moppe så jag gick runt och kollade. Asså det är ju typ folksamling hemma hos emil. Men men, sen kom dom tillslut hem och då var även jocke med. Så då drog vi alla till coop satt där ett tag, dom käkade kebab. Efter det, va hände då?! aa jusste missade en liten del! när vi skulle till coop från första början så funkade inte Robins moppe, han fick inte igång den så då hade han tydligen fått sopa torsk, så vi fick bärga den med en lina från emil till coop där bensin stationen var. hahah. Sen drog vi allafall hem till erik och var där ett tag. Sen åkte jag och agnes hem till mig, käkade lite och sen drog vi till Robin och var där under hela kvällen. Nu sitter jag iallafall här nere, ny duchad och har sovmorgon, härligt. Efter skolan ska jag fika med ellet sen måste jag verkligen plugga. Men ska kolla runt lite på datan nu så hej då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0