You say it best, when you say nothing at all

Tjooo guys. Dåligt med bloggande för min del idag. Men min dag rent utav sög. Först var vi i skolan, hade kemiprov som gick åt helvete. Min lärare kollade på de, sa ojojoj och sen sa hon "du borde nog behålla boken". Härligt de där va, love life liksom. Så ja, de sket sig totalt helt enkelt. Men jaja, efter skolan åkte jag och mannen min till kebabtorget och åt, feeett med gott. Sen åkte vi till robin, kollade på något som jag inte kommer ihåg för de sög. Men jaja, efter de drog jag hem och åt hos pappa. Sen till mamma. Nu skulle jag sätta mig och plugga. Men då blev jag inbjuden till ett typ flersamtal på facebook, hahaha jag dör. Jag, kevin, robin och per. Dom är fan sjuka ju. Men jaja hur som havet dom förstör min framtid, fett gulligt av dom. Visst jag vet. Imorgon äre torsdag. De innebär engelskaprov och konditionstest. Fett trevligt. Fast nej. Jaja, ska kriga mig genom dagen sen äre bara fredag kvar sen loooooov. Jaja, nu ska jag döda varenda en som stör mig i mitt pluggande, hihi fett busig jag är♥
haha jag skulle skriva på ett annat azerbajasnkska men failade lite hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0