Vi ska åt samma håll

Sista inlägget för ikväll dårå. Ligger i min otroligt stora sköna säng, hiheehoeho. Jaja har mina 3 bästisar breve mig. Datan, mobilen och tv'n. Vi har jätte trevligt, ligger här och skrattar tillsammans. Skämt åsido, för er som är lite efter hihi. Jag är så jävla trött att jag inte vet var jag ska ta vägen, till skåne kanske? Fast nej. Men jaja, nu ska jag sussa och tagga inför min sovmorgon. Så jävla härligt, kling kommer till mig vid 8 också, så ska vi fixa oss tillsammans. Hur mys? Fett mys. Desperate houswives var asbra, som alltid dårå. Morgondagens planer har jag och robin nu planerat. Jag, han och kling ska köpa asmycket godis och dö framför en film, som vi ska ha kollat på tre dagar nu. Fjärde gången gilt då? Insidious tror jag den heter, en skräckis. Jag kommer bokstavligt talat dö. R.I.P. Kände att detta inlägg blev för ointressant, så vi slutar här. Eller vad säger ni? Jag har tänkt på en sak.. Hiheeoahoehoe, skoja. Men på riktigt nu. Vi hörs imorgon, nu ska jag dejta kudden♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0