varför landa när jag flyger fritt?

Borde plugga.. varför pluggar jag inte?! jo för jag förstår inte så mycket. Vi har prov på första världskriget på onsdag och det är så enormt jävla ointressant att jag dör. RIP. Har läst igenom allt typ tre gånger och det har inte fastnat ett skit, vem fan är Otto von Bismarck liksom? är det något namn ni känner igen? nej jusste. varför ska vi kunna om 1:a? ingen jävel pratar om det. När man säger Hitler så vet alla vem det är.. typ?! men hör bara på namnet Otto Von Bismarck man kan ju till och med höra den där lilla sychan i bakgrunden. hehehehe. Jag vill bara bort från skolan. Lever för helgerna. Men nu ska jag dö framför so boken och försöka fatta vad jag läser, sen kanske jag drar ut med malou och felica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0