varför landa, när jag flyger fritt

Hej finisar. Ligger i sängen och typ dör, nej. Nördar på fejjan, hihieoeh. Chattar med lite fina vänner. Vendela och rickoboy. Roliga filurer de där. Be fresh with blesh blesh, haha. Bara vendela som fattar. Men jaja hur som helst, nu är jag typ fett glad på livet osv. Lite förändring dära, brukar alltid vara tpl, fml osv. Men nej, nu äre inget deppmode längre. För de är helg imorgon. Och denna veckan har varit ett helvete. Åh, fett taggish. Mannen min kommer till mig imorgon på morgonen, så ska vi fixa lite tillsammans typ. Ikväll har jag haft en spakväll, så jävla härligt. Jaja, jag var ute med emma på en prommis också. Satt och snackade, som vanligt dårå. Huehiehoeh. Jaja, imorgon ska vi vara med robinen, ovanligt. Nej, inte så. Sen ska jag sova hos kling, som vanligt också dårå. Hiehieheo. Jaja, nu ska jag kolla sex and the city och sen sussa. Glöm inte. Be fresh- with blesh blesh. ♥Vendela♥

Kommentarer
Postat av: vendela

be fresh with blesh blesh weeeeho hhahahhahaehehehehihihiihohohoohohööhöh <3

2011-10-15 @ 15:37:11
URL: http://vechlo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0