Va skönt, de är nu

Haha, fyfan va sjukt. Jag låg ju själv i sängen igår, och jag har balkongen precis utanför, och gar inga gardiner för. Så de är as läskigt, igår hade alla gått och lagt sig och jag var lite extra rädd. Så jag tänkte kolla how i met your mother, och de gjorde jag också. Jag kommer ihåg att jag var jätte trött, men tänkte " jag stänger av datan snart". Men nej, de sket sig. Jag somnade med datan i knät, som jag inte har något minne av alls. Och nu vaknade jag, halvsittandes med datan i knät. Haha, och jag har varit inne på facebook heeeela natten. Fett busigt. Nej, men på riktigt. De va lite sjukt, och nu är jag liksom vaken. Och as pigg. Och mitt alarm ringde nyss, men jag va redan vaaaken. Woop woop. Nu behöver jag iallafall inte stressa, nu ska jag dö lite i min säng igen. Vad är de för dag idag? De är FREDAG. Så jävla otroligt obeskrivligt skönt att jag typ dör lite♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0