trötttttt

Tja, nu är söndagen snart slut dårå. okej nej den är bara sju men iallafall! Har iallafall degat hemma hos robin hela dagen. Det blev inge farsta eller så. jag orkade helt änkelt inte, jag kollar runt lite först på nätet istället. Men nästa helg tror jag fan att jag ska kirra ett par för då har nog min fruga fått pengar också, så det här blir bra. Vi gjorde för övrigt inte så mycket hos robin, kollade filmer och bakade kladdkaka som blev failad, robin tappa den i diskhon aja sån är han. I morgon är det måndag, ni vet!? dööö dagen typ. Då ska jag ha utvecklingssamtal, ojojoj sååå kul. sen ska jag hem till min fader vilket blir nice, ooh.. måste fixa moppen också, mycket nu ni vet. jajaj hej då! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0