tpl

Denna dag har sugit mer än ord kan beskriva.. den har vart ett helt jävla helvete röv hål. har vart så jävla sur på allt och alla, min moppe är paj och det betyder att mitt liv är över. som ni kanske vet så har jag inte åkt buss på typ ett halv år och nu idag, i morse. var första gången. hemskt, men sant. Mina bussar hos mamma går så underbart bra också. det är bara så jag vill skrika av glädje, fast nej. dom går typ aldrig. och när dom väl ska gå så är dom 18 år sena, kärlek till SL <33333333 jaja, efter skolan gick jag och agnes till centrum, fattar ni!? GICK! det ordet brukar inte finnas i min värld. men vi fikade, sen gjorde vi inget typ. dog och garvade åt alla fula människor, som vanligt dårå. Sen drog jag hem, och fredrik kom och hämta mig så då åkte vi till robin och kollade min fina herbie, som är död. rip. men men.. den får stå hos honom helgen ut och sen får jag och pappa fixa det här, två blondisar slår ihop hjärnorna, detta blir bra! Ikväll ska jag vara med agnes, ovanligt. Vet inte vad vi ska göra, dö kanske. låter bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0