söndagar suger

Tjaba, agnes är efterbliven och vet inte vad ordet blogga är. Idag har jag iallafall städat hela övervåningen. stolt. sen har jag åkt och träffat agnes, vi drog till emil och dit kom även jocke. Vad gjorde vi hos emil? typ ingenting, åt mat och degade vid datan och kollat film. herregud så mycket liv vi haft. Nu är jag iallafall hemma, börjar känna mig lite smått sjuk faktiskt, ni vet hängig och sådär.. får väl ta ett varmt bad sen efter maten och plugga. Agnes om du läser det här, så vi får se om vi träffas ikv. vi vet ju båda varför. Men aah.. Nu ska jag snart åka ner och hämta sandra på J&J och sedan tvingar jag pappa laga mat, är hungrig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0