Snälla någon spräng skolan, innan jag gör de

Dö, fml, tpl, cut cut cut, rip osv. På riktigt, orkar inte med skolan. Är så otroligt skoltrött att de finns inte. Finner typ ingen mening med att gå upp tidigt, istället för att ligga kvar i sängen, ta sig upp och till skolan. Sitta där och kriga sig genom dagen, när de endå bara går dåligt för än. Fick mina omdömen idag, innan betygen. Alla, eller nej nästan alla lärare kan ju bara skjuta sig själva eller något liknande. Försvinna iallafall. Jaja, är hemma. Har hämtat jackan, fin var den, men inte sån jag vill ha. Så jag ska köpa den andra också. Sen har jag fått en penna i handen så har ett sår. Jag bara älskar att det går så otroligt bra för mig hela tiden. Och robin ska va i Tyresö ikväll igen, love life. Fast nej. Hataaaaaaaaaaaa allt just nu. Juste, som pricken över i ska jag sätta mig och plugga nu. Har so omprov på onsdag, ett annat omprov alltså. Kan inte ett piss. På riktigt jag fan lider, döda mig tack♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0