Sluta klaga, jag vill va som jag vill

har inte direkt gjort som min plan var... nej nej, åt inte middag hemma, vi åt på en resturang nära oss och kom hem nu! fuck. cutcutcut, måste plugga nu.. göra klart svenskan åt minstånde, japp det ska jag göra! så kan jag bocka av den och sen är det bara so! Matte prov på måndag... döda! hoppas det kommer gå bra. Men men, den dagen är alldeless för långt borta, orkar inte tänka framåt än, gör det... sen! nu ska jag tagga inför helgen som förmodligen kommer bli nice, eftersom det är vad alla andra helger också vart nu! I morgon ska vi vara med Robin, hahaha tydligen ska vi till Ikea och äta, men jag ska inte äta. jag är pank. wiihooo, livet rullar fram nu. Jajajajajaja, nu ska jag upp och kolla om en tröja finns här som agnes vill låna. puss hej! ♥

jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0