Släpp mig fri, låt mig flyga från de här

Denna dagen kommer bli ett helvete, vill jag bara påpeka. Måste till pappa och lämna alla mina saker, måste städa lite grann, måste plugga som jag vet inte vad. Ja, ni kan ju bara börja med att tycka synd om mig. Skämt åsido. Jaja, min man sov här igår. När vi va och hyrde film kom vi på att vi inte kunde vara utan varandra, hon hade redan med sig laddare och hade sin tandborste här och grejer hiehoeheoh. Men jaja. Hon både räddade mig och förstörde för mig igår. Hon räddade min kväll, men förstörde min framtid. För icke sa nicke, inget pluggande för oss igår. Nej, vi hyrde Charlie st. Cloud och la på oss några kilon. Men det var myys. Visste att jag aldrig hade klarat av att plugga på en lördagskväll, aldrig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0