skoltrött..

Onsdag nurå, vilket räknas som en chill dag har jag för mig någonstans där i bakhuvet. Men nej. Vi har so prov, och nu när jag kom på det så funtar man på att hoppa framför tåget. oh så jobbigt, mycket ansträngande. Efter skolan blire väl att plugga som vanligt dårå, fast nu kanske jag kan dra ut med min fru på kvällen, vi får se vad det leder till. Vet inte vad jag ska ha på mig, kanske mjukisar? det lockar men det är fult. På svenskan ska vi typ sitta och lyssna på några från fanzingo.. låter också väldigt jobbigt och ansträngande. Fanzingo är sånna som jobbar på radion och sånt, och vi ska ju då självklart göra egna filmer o visa upp dom för halva sverige.  Inte ok. Jaja nu ska jag dö i min säng ett tag, sen ska jag väl fixa mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0