skolfotot och jag hoppar

Hej, mitt liv är över, min dag är förstörd och allt hela mitt jävla liv suger jusst nu.. vårt skolfoto har kommit, eller har bara sätt klassfotot, det ser ut som jag kollar i kors och ja, tro mig jag är seriös. Andra säger det också, jag ser ut som en mongolid missbildad kärring. love life. nej!!! är arg nu. sur på mig själv. men men.. får väl helt enkelt bara skratta åt det och låta det vara en rolig sak? så, mina fina vänner, vore gulligt om ni inte kommenterade mig sen på mitt foto. För jag vet att det är fult. jajaj, ska sluta tänka på det nu, ska snart hem och kolla mitt skolfoto alltså det enskilda. säkert lika ful som vanligt dårå men men. Vi är hemma hos agnes nu iallfall, hon blev jätte gullig! Skoldagen har vart chill för övrigt, och nu ska vi hem till mig och fixa oss sen blire att träffa robin tror jag. om han inte bangar, skulle ej förvåna mig. Men nu ska jag få upp mitt flumhumör, hhiehiehiehei. I morgon blire iallafall mys med mysan hos henne. fast vet inte vad vi hittar på men nått blire. jajajajajajajajajajajajajajajaj ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp skolfotot? :)

2011-10-14 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0