rubrik

Tja sexi guys! stavas det så?! jajaj.
Vi dog hemma hos angepange, men återupstog hemma hos mig för det är där vi befinner oss jusst nu för tillfället. tönt. Vi sitter vid varsinna datorer i olika rum, asså love life! det regnar ute och livet rullar inte. so provet gick skit, jag ska göra om det och kirra ett vg på det. låter nice. Ska plugga i morgon, det är torsdag då och fett onödig dag. Vi båda äter hur som helst hos mig idag, mamma lagar risgryns gröt eller vafan det heter. MuuuuMMMss. sen tar vi väl och ringer robino! kul. Säger han att vi inte ska träffas då kommer jag halshugga honom, jaaa jag menar det. Jajaja, nu sitter min syrra med hund ögon och väntar på att jag och agnes ska spela så nu går jag väl dit och spelar, bara för jag är världens bästa människa. Aaaah... jusste angepange är klant och rev sig i pannan, hon fick ett sår och det är fett svullet. Heheheh, kärlek till människan ♥

hahahaha.. asså dö, hittade denna på niklas data. jaja, alla är vi olika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0