pluuugggaaaaa

Då var torsdagen avklarad och nu är jag så trött att jag skulle kunna lägga mig på golvet och sova. Men måste plugga i stället, härligt det här. fast nej! mormor och morfar är iallafall här, det är däremot härligt. Mormor lagar mat nu, det blir nått gott som alltid typ. Efter maten ska jag plugga mer och sen ska jag förhoppningsvis träffa agnes, får se hur mycket plugg jag har att stå i, men en torsdag kväll vill man ut så man kan tagga inför helgen! woopeliwoop. Jusst nu vill jag mörda min jävla gjklkdsjgdjgd data. Spotify vägrar öppna sig för min data har en tendens till att bli segare än vad en snigel går. love life. Nej nu ska jag slå sönder datan, vi hörs mer sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0