OoOoooOOoOooOrkar ej

Seriöst, nu äre på riktigt fml, tpl, cut cut cut osv. Hela köret. Herbie dog idag. Tror vi. Såhär var det. Vi var hos emil, sen när vi skulle åka hem så började de låta konstigt sen helt plötsligt stannade moppen. Och gick inte att starta, mitt i Myrängen. Så vi fick rulla moppen, som va astung. Hela vägen hem till robin, där den står nu. Sen kom klings mamma och hämtade oss. Vet inte vad som hände med den, men den funkade iallafall inte att starta. Så nu äre inge mer moppe för oss, känns så jävla hemskt vill jag bara påpeka. De är liksom vår bil. Så vi är båda lite tpl, mest kling såklart. Men jaja, imorgon ska vi åka till robin och R.u.l.l.a moppen till h.u.d.d.i.n.g.e. Förstår ni? Från myrängen till huddinge. Seriööööööööööööööst, vad ere här? Varför vilar det en förbannelse över mig som nu smittat av sig på kling också. Orkar ej med detta. De är fredag imorgon, brukar alltid vara astaggad. Men nej, den här gången är de annorlunda och allt ba suger nu. Döööööööööö denna dag, dö dö dö. Jaja, nu ligger jag i sängen och måste sova. Vi hörs imorgon, kling ska ringa mig på morgonen, hoppas hon får skjuts så hon kan komma till mig och jag kan trösta min man. Jaja, nu ska jag dö lite och hata allt och sörja Herbie. Rest in koma, Världens bästa Herbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0