Om mig!

Ingen av mig och agnes har ju skrivit om oss själva eller nått, så ni kanske undrar?! nu skiter jag i om ni undrar eller ej jag berättar ändå lite om mig själv.
♥ Jag har skilda föräldrar
♥ Jag har två syskon
♥ Jag har lätt att gilla personer, men svårt att bli "kär"
♥ Jag skiter i vad andra tycker om mig
♥ Jag har "kort stubin" och blir irriterad lätt men det går över fort
♥ Jag vill bli rik och bo i en fin lägenhet
♥ Ed hary är det snyggaste jag vet
♥ Innan jag dör ska jag ha sätt eminem live
♥ När jag blir stressad går det över med musik
♥ Jag är social av mig så skulle aldrig kunna leva utan vänner
♥ Min familj är något jag skulle kunna dö och döda för
♥ Jag är mörk rädd
♥ Jag tror på spöken
♥ Jag fyller år den 4e mars

Kommentarer
Postat av: moooooa:)

sööt :)!

2011-10-10 @ 16:35:01
URL: http://miinzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0