Om mig, kling

BLANDAT
Vill du ändra ditt namn: jaaa
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med vänner
Vilken tid vaknade du idag: kl 7
Vad gjorde du igår runt midnatt: soooov
Någonting som du längtar till: ingen aning.
Senaste gången du träffade din pappa: 5 sekunder sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ha en pojkvän
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jävla random fråga.
Vad gör dig irriterad just nu: skolan
Långt eller kort: apprå på vad?!
Vad gillar du gällande dig själv: min längd 
vad sover du i?: troser och tshirt

DIN FÖRSTA
Piercing: Öronen

Tatuering: har ingen

Bästa vän: felicia

Sport: ridning

Förälskelse: naaah.. vet inte

Alkohol du drack: cider typ
Äldsta personen du kysst? haha vet inte
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? ½
Vad tycker du om kärlek? kompliserat

När kramade du någon sist? idag

Saknar du någon speciell person? gamla vänner 

Har du svårt för att bli kär? aah..

När kysste/hånglade du med någon sist? slutet av sommaren

Ångrar du det? nej

När fick du senast en komplimang? vet inte

 

HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös: nej

Hånglat med fler än 50 pers: nej

Gjort något riktigt dumt? japp

något du verkligen ångrar? njaaa.

ambulans? Nej

Blivit polisanmäld? nej

Skämts över dina föräldrar? förr

över dig själv? någon gång kanske

Sagt jag älskar dig och menat det? nej jag brukar ljuga!? -.-'

droger? haha nej

dricker du? ne

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? aa

Är du ensam nu? Forever alone

Vill du gifta dig? någongång i framtiden

Vill du ha barn? kanske, orkar inte bry mig nu

 

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? Ange

Du fick ett SMS av: vet inte, orkar inte kolla

Såg dig gråta? kommer inte ihåg

Fick dig att gråta? mig själv

Du delade en cigg med? aldrig rökt

Du gick på bio med? ett tag sen nu
Skällde på dig? jävlar det va ett tag sen
Du kysste? en killkompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0