never say never

Tjo, sitter med so boken öppen. Jag läser för fullt, har läst boken 4 gånger om, och jag fattar allt!
Men det där var ju inte riktigt dagens sanning, utan det där var vad jag skulle vilja va sant. Nej såhär är det. Jag pluggar, skriver lite och läser ännu mer. men jag förstår inte. det går in, men sen går det ut. jag gillar mitt liv. fast nej. Funtar på att sitta länge kvar i morgon på provet och säga att jag inte hann klart, läsa igenom frågorna och sedan gå hem och plugga på dom och fortsätta med provet dagen efter, låter som en kanon idé. bra tänk klingan! Men ska börja dra mig mot stallet nu. so boken får följa med, kanske blir nått pluggande! men... det där är ju också bara något jag skulle vilja va sanna ord. jajajajaj ska smsa celine nu, puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0