mobilbloggar

Kommit hem från stallet nu och sitter för min ensamhet i köket och dricker juice. Har lust att dricka upp hela paketet mwn nej, då kommer jag få arga blickar i morron. Men jajaj. Ridningen gick bra, orkar inte berätta om deb eftersom ingen typ gillar de så där sket de sig. De gör ju inte så mycket att man missat fotbollen eftersom jag ändå lyckats se vd de står, och hur då!? Jo facebook såklart. Alla som har facebook har skrivit vad de står så... Hörrni jag tror sverige vann! Oh så nörd. Nu ska jag plugga mer. Nej. Jag ska ducha sen ska jag somna med boken och drömma om alla fina kolonier på den tiden och svarta veckan.. Ojojoj intressant dröm. Men nu ska jag dra godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0