Man down

Orkar ej blogga idag. Dagen var onödvändig. Men fick veta att jag klarade mitt kemiprov, min lärare hade fel. Sopa. Och jag fick vg på engelskaprovet, känns som om turen börjar vända lite granna. Men sen kom jag på att vi har skoljoggen imorgon, och engelska prov igen. Jag kan inte texten, de lär väl gå åt helvete dårå. Jaja, de löser sig. Nu är jag hemma och inte gör någonting alls, eller jo. Lyssnar på musik, jag har beställt min jacka ikväll också, fett trevligt. Imorgon äre fredag, och jag och mannen min har så mycket grejer att göra. Vi kommer få stressa ihjäl oss, men sen äre helg. Jaja, nu ska jag bädda rent i min säng och packa lite inför imorgon. Och tagga lite inför en veckas höstlooooooooooooooooooooooooov. WHOPPAH!♥
Tumblr_ltpu6rombp1r0m02do1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0