längtar efter något som kan rädda mig

Sådär då, då har man hunnit med det mesta rå och klockan är bara 12:15! nice. Har städat hela huset, kände att jag lika gärna kunde göra det när jag ändå höll på. Fast tro nu inte att jag gjorde allt skit nogrant.. nej nej. jag körde lite med damsugarn lite här och där. Pluggat har jag iallafall inte gjort än. Ska göra det hos mamma och jag drar till mamma om kanske en timme. För nu ska jag ner och bli fetare på J&J's hahah.. 4:e gången den här veckan jag äter där nere rå, men så jävla gott och så kan man sitta och snacka lite skit med pappsen. Det är vi båda rätt bra på så. Hahah, jajajajaj.. jag kommer att rulla där ifrån sen, men sånt händer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0