Kom ihåg mig då

Hemma nu. Vad härligt de lät, visst? Jaja. Jag var hos tandläkarn imorse, jag hatar tandläkare. Men hur som havet, jag hade ett hål, som dom skulle laga. Dom fråga om jag ville ha bedövning, men eftersom man ser ut som ett jävla efterblivet retard så sa jag nej. Jag tänkte va lite cool och göra utan. A.l.d.r.i.g. igen, säger jag bara. Fan va ont de gjorde, jag typ låg där och grät. Seriöst, och vad tror ni händer precis när jag lidit mig genom allt och är klar. Jo, då ringer emma och säger att vi inte har någon teknik så vi har håltimme i typ 3 timmar. Åh, va härligt. Så jag kunde tagit den där jävla bedövningen. Men jaja, har spottat typ 3004383904 liter blod, folk kollade på mgi som jag var döende eller någonting liknande. Jaja, som sagt. Vi har håltimme, så jag åkte hem. Tror inte jag orkar åka tillbaka till skolan sen, jaja får se hur jag gör. Mne nu ska jag kolla 8 mile, ååååh va härligt alltså. Juste, pappa kom ju hem igår från USA, inte träffat han på typ två veckor. Hoppas han har massa godis till mig så jag kan få fler hål i tänderna och lägga på mig några till kilon så jag kan rulla fram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0