Kom ihåg mig då

Kände att vi varit riktigt dåliga med bloggningen idag.. Men kan berätta lite om igår. Vi träffade bella, snackade och så. Och bestämde att vi ska ses vi tre någon dag under höstlovet, trevligt. Jaja, vi kom hem vid 12 kanske. Då gjorde vi varm choklad med grädde, de är liksom standard för oss. Men jaja hur som havet, när vi kom hem somnade vi i soffan alla 3. Alltså jag kling och hennes pappa, också standard. Hihi, idag var vi i skärholmen en snabbis. Fick med mig hårfärg hem så nu är jag nyfärgad. De blev inte så fint, haha. Sånt är livet vettni. Nu har jag precis ätit och ska ringa mannen min. Ikväll ska vi kanske till majsan, annars vet jag ej. Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0