Känn ingen sorg för mig, Göteborg

Måndag idag då, den värsta dagen typ. Då det är längst till helgen, åh vad jag bara vill ha lov, helg, vad som helst, bara få vara ledig. Slippa skolan, bara göra ingenting. jaja, idag var jag i skolan, som varje dag. Vi hade vårat svenska tal, så nu är det gjort. Känns så jävla skönt att ha det klart. Och vill bara säga att jag vill gifta mig med min svenskalärare. Hon är så jävla bäst. Hur som havet. Vi hade matteprov, det gick asdåligt. Jaja sånt är livet. Skulle till tandläkarn idag, men icke sa nicke. Pappa ändrade tiden, vilket var jävligt skönt. Imorgon har jag mitt so, omprov på omprov. Livet rullar. Och på onsdag har jag so prov på första världskriget, vem bryr sig? Döö. Jaja, nu ska jag lära mig allt till mitt omprov på omprov så de inte blir omprov på omprov på omprov. Kände att det blev väldigt många omprov, hieheohoehoahe♥
2008 togs denna bild, ville bara göra er medvetna om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0