Julen är här

Heeeey vänner. Sitter hos min man, och väntar på mat. Hiheieohe, fett ovanligt. De är typ allt vi gör om dagarna, äter. Jaja, den här dagen har varit så jävla hemsk, jag ville börja gråta för jag failade på mitt so prov, sen blev jag jätte sur på robin. Och jag gråter alltid när jag är sur, men jag klara mig. Jaja, vi åkte istället och köpte subway meny. Mat? Åh fett ovanligt dårå. Hur som havet, ikväll ska vi typ till Tyresö, och träffa robin. Even fast jag är fett sur, men jaja får döda honom då helt enkelt. Nu sitter vi och lyssnar på jullåtar, fett härligt. Nu blir jag fan taggad och längtar till julen, när man går hem från skolan och de är kolsvart ute (fast jag är mörkrädd) men jaja. Lyckan när man vaknar upp och ser första snön, när alla har julbelysning och lucia. Jag älskar julen faktiskt, ifall ni ville veta liksom♥
Julbelysning i familjen Ripéns trädgård - släden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0