Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks

Förlåt mina vänner, förlåt för mina synder. HIeohaoeh, nu skoja jag som vanligt dårå. Men på riktigt, känner att jag varit fett dålig med uppdateringen idag. Men jag har andledningar. Nu ska ni få höra om min fina dag, bara för ni ber så snällt. Jag ställde klockan på 6, för att inte behöva stressa, hinna kolla lite på min film osv. Men nej, det sket sig totalt, vaknade typ kvart över sju. Blev helt okej stressad och skyndade mig, så då hann jag inte blogga. Jaja, hur som helst. Kom till skolan vid typ 10 i, åkte ju med min man som varje dag typ heiaohehoe. Hade klassråd, sen matte. Vi fick tillbaks våra prov, jag blev såklart inte godkänd. Bara för allt går så bra för mig hela tiden. Men världens bästa ingela skulle fixa lite uppgifter så jag får godkänt. Woop woop. Fortsätter min underbara dag då. Sen hade vi lite tråkiga ämnen. Sen SO, jag flyttade mitt omprov till torsdag. På gympan skulle vi bara planera våra egna lektoner, så de gjorde vi. Juste, på engelskan hade vi ett oförberett prov. Det gick faktiskt rätt bra för mig, förvånadsvärt. Så jaja, hoppas på det bästa. När jag kom hem åt jag asmycket, sen la jag mig i sängen med SO boken för att plugga. Sängen+SObok= ZzzZZzZZ=dålig ide. Sov till middagen, då åt jag. Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här, orkar seriöst inte satsa på SO. Så nu ska jag kolla på min film sen desperate houswifes. Tjing på den♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0