Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks

Hey kompisar. Den här dagen suger, bara för herbie är död. Allt har liksom dött lite i vårt liv nu. Vår glädje, vår frihet, vår tjockhet, allt. Åh. Jaja, är hemma nu. Först var jag i skolan, som vanligt dårå. Sen drog vi till castello och fikade och lalala. Kling har redan berättat typ allt. Men jaja sen när hon drog hem mötte jag emma och dom, var lite med dom och kollade i affärer. Sen åkte jag hem. Väntar på maaaaten, som skulle varit för 20 minuter sen men nejnej. Jaaaaaaaahaja, men ikväll vet jag ej vad som händer. Ska nog träffa min man iallafall. Inte så taggad på denna kväll. Men imorgon ska vi ha kuuuuuuul iallafall. Juste, vendela. Jag vet att våran blogg är fett rolig. Egentligen är den, men just nu är vi lite tpl osv. Hur som havet, nu ska jag äta och sedan ringa mannen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0