Jag kan va allt och lite till

Godmorgon, godkväll kanske? Nej, men någonting liknande däremellan. Jag vaknade nyss hihi, fett busigt. Jag somnade ju då som sagt, som jag alltid gör när jag ska plugga, konstigt nog? Jaja. Jag har faktiskt pluggat kemi ett bra tag, tills jag somnade haha men innan. Så jag kan iallafall frågorna på första sidan, de är najs liksom. Då känns de liksom som om jag skulle kunna ha en chans att klara detta, men när jag sen påminner mig själv om att oprovet är imorgon så dör mina förhoppningar. Aja, jag väntar på maten. Sen ska jag plugga ännu lite till, sen lite på engelskan också. Åh va jag älskar skolan, fast nej. Jaja, de är bara kriga sig igenom veckan. För imorgon är det onsdag, då slutar vi tidigt och jag ska vara med mannen min och kanske robin. Sen äre torsdag, okej de är en fett seg dag då man bara vill dö, men sen äre fredag. Då har vi höstlov en hel jävla vecka, fan va naaaajs! Jag ska vara med kling i helgen också, fast de är ju typ en vana nu. TAGAGAGAGGAAGGA! Nu ska jag äta, puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0