jag kan laga din mat, pannkakor med sylt på.

Då var torsdagen igenom krigad då. enormt tråkig och riktigt jobbig dag. Mitt flumhumör förstördes under dagen men vet inte varför. Har börjat få ont i magen av lite sisodära tjejproblem och i morron är det andra dagen och fredag, jag kommer dö av smärtor och nu när det är helg och allt. love life. fast nej. Sitter nu och är jävligt irriterad över att våra förbannade skolfoton aldrig kommer. det stör mig. Hann inte göra nått på spanskan heller och ska ha omprov på so:n men ska kirra ett vg på det hoppas jag. hm.. nått mer jag har att klaga på nu? Jo idrotten dog jag på men har återuppstått som alla andra dagar jag funtar på att hoppa på. Nu vill jag sitta i en minut eller två. lägga mig i sängen en stund och bara dö. igen. låter skönt. Nej nu ska jag göra min kudde sälskap en timme eller två ♥
detta såg enormt mysigt ut, men nej jag saknar det ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0